Pinaud Clubman Original After Shave 177ml
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Produktinformationen "Pinaud Clubman Original After Shave 177ml"
Das Nr.1 Rasierwasser der weltberühmten Marke "Ed.Pinaud" von 1810. Duftet nach alten US-Barbershops und feinen Herrenclubs.
Ein ganz besonderes, nostalgisches Rasierwasser, welches nach alten US-Barbershops und feinen Herrenclubs duftet. Das Aroma ist wirklich schwer zu beschreiben. Es ist warm, männlich, süß und erfrischt nicht nur nach der Rasur, sondern hält auch lange an.
Inhalt: 177 ml
American Intl. Ind., Clubman, 2220 Gaspar Ave. Los Angeles, CA 90040, USA, www.clubman.com
Verantwortliche Person in der EU:
MSL, Suite 5385, 27 Upper Pembroke St, Dublin, Irland, info@msl.io
Sicherheitshinweise:
Nur zur äußeren Anwendung. Nicht auf gereizter Haut anwenden. Vermeiden Sie den Kontakt des Produktes mit den Augen. Bei Augenkontakt das Auge sofort mit Wasser ausspülen. Beim Auftreten von Reizungen die Anwendung abbrechen und einen Arzt aufsuchen. Außerhalb der Reichweite von Kindern aufbewahren.
With over 200 years of grooming experience, Clubman Pinaud has been celebrated for producing quality grooming products since its foundation in the early 19th century. We strive to help men smell, look and feel their best.
The brand's legacy originated in the early 1800s with Edouard Pinaud, a famous fragrancier from Paris. Pinaud opened a specialty store, The House of Ed. Pinaud, which sold luxury fragrances for men and women. Shaving Soaps, Creams, and dozens of other beauty and grooming products. Pinaud’s specialties in included Eau de Quinine, a fragrance for hair, as well as the Lilac Vegetal, an After Shave with crisp, masculine fragrance, still popular today.
The iconic Clubman Pinaud packaging still graces barber’s stations and bathroom counters alike. Men have been using the products for generations, while the younger users are turning to the product for trusted grooming solutions with the sense of nostalgia, proving quality never goes out of style.
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